LadyCara ~via dolorosa~

Alla inlägg under april 2007

Av LadyCara - 9 april 2007 20:23

Har varit å knatat med Johanna idag. Vi missade Anna och Jossan, men, träffade på dem lite senare. Vi hade med oss Nelly och Baloo oxå, och så Johannas lilla flicka, Elli.Efter promenaden bjöd Anna på spagetti å köttfärssås, och hennes svärmor hade med sig äppelkaka=) Inte illa!Sen for jag ner till Hans vid havet och bytte till sommardäck på PG... Nu har jag duschat, och sitter å slöar och väntar på CSI... sen blir det sova och så jobba imorgon. Då ska jag vara i Laxbacken... Orsaken till att jag skriver här denna gång, är att det inte gick att ladda upp bilderna på sprayblogg...=(näe... ska fundera vidare på det här med bloggbyte... hmm=)//LadyCaraPå bilderna: Samuel som ger mig elaka blicken.. med ett leende i mungipan=)Och så är det Anna med sonen Samuel och systerdottern Elli.

Av LadyCara - 7 april 2007 21:08

Funderar på att byta blogghem... hmmm... vi får väl se om jag flyttar över=)Tills vidare hittas jag fortfarande på LadyCara~Via dolorosa~//LadyCara

Tidigare månad - Senare månad

Reklam

Länkar

Presentation


Hejsan!
Här skriver jag som sambo, vän, dotter, syster om ångest, mat, tv, tv-spel, böcker och allt annat som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar - Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards