LadyCara ~via dolorosa~

Alla inlägg under juni 2012

Av LadyCara - 2 juni 2012 22:46

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan är slut.... och vilken vecka det kommer att bli.... får jag inte magsår efter detta, klarar jag allt....


Just nu är jag dock rätt död.... så trött så det finns inte... har nu tagit bort den sista halvan Mirtazapin... provade tidigare i veckan, och det resulterade i ångest med stora bokstäver.... men, trägen vinner.... nu är det ju ändå helg, så jag tänkte att va' tusan, nu får det bära eller brista.... och det bär ju, fast jag är trött som en gnu. 


Har doch lyckats begrava min älskade katt idag iaf. Wilma hjälpte till och innan lådan åkte ner i jorden, var vi tvungna att tjuvkika på den underbara varelsen som låg där. Han såg så fin ut och både jag och Wilma blev rörda... mest jag dock.


Ikväll har vi varit hos bortersta grannen och grillat. Trevligt och gott.... och nu, nu kryper jag ner i sängen!


Godnatt världen....


//LadyCara

Reklam

Länkar

Presentation


Hejsan!
Här skriver jag som sambo, vän, dotter, syster om ångest, mat, tv, tv-spel, böcker och allt annat som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar - Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards