LadyCara ~via dolorosa~

Alla inlägg under februari 2012

Av LadyCara - 22 februari 2012 19:08

Har inte haft ork, lust eller intresse av bloggen de senaste veckorna... fullt ös på dagarna med praktik! Det är så roligt! Tyvärr är jag rätt knäckt på kvällarna, men oj, det är roligt att hålla på med något helt nytt!

Så, annars flyter livet på....  jag återkommer väl om senast 5 veckor.... Eller så dyker jag förbi ngn dag när jag känner lusten att skriva igen... skriver ju hela dagarna, så behovet är ganska litet, men dock skriver jag ju inte om mig då, utan om urologi, ortopedi, höftproteser pga koxartros, laparoskopier, cholecystektomier, frakturer, commotio mm mm... nya ord och uttryck varje dag =)


//LadyCara

Reklam

Länkar

Presentation


Hejsan!
Här skriver jag som sambo, vän, dotter, syster om ångest, mat, tv, tv-spel, böcker och allt annat som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar - Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards