LadyCara ~via dolorosa~

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Att hinna...

Av LadyCara - 12 augusti 2012 15:45

Jag borde en massa saker, men tid och ork saknas... men, världen överlever ju ändå.


Det blir min sista vecka på sommarjobbet till veckan... sen arbetslös och vikarie... bläää.... vill verkligen vara kvar på Kir/Ort-mottagningen.... ska vikariera i reception om 2 veckor, och sen är det bara att hoppas att någon stackars sekreterare blir sjuk eller vill byta arbetsplats, så de tar in mig :-) Men det får man väl inte hoppas egentligen, det är ju inte snällt....


Sommarjobbet har då gått bra... stressigt som tusan vissa stunder, och miljoner saker man ska komma ihåg, men ju längre jag jobbat, ju mer fastnar ändå i hjärnkontoret =) Sen är det ju så underbart gulliga personer som jobbar där, så det underlättar ju.


Kämpar på utan sömntablett... i och med att jag slutade med den, försvann mitt godis/chokladsug! Något positivt i all trötthet =) Vissa kvällar får jag dock ta en Alimemazin för att komma till ro, och sova hela natten. Annars vaknar jag 2-3 ggr per natt...


Har dessutom fått något slags utslag i hårbotten... fick jag ju redan för 1 år sedan, men lyckades då få bort det. Det återkom efter någon månad dock, och i våras var jag på Hudmottagningen där de misstänkte psoriasis i hårbotten... bläää... är det inte det ena, så är det det andra... fick då någon kortisonkräm utskriven och använder numer "dyrschampoo" som ska vara i håret i ca. 1 kvart... jättebra, då blev det ju ännu roligare att duscha...   


Nu ska jag fixa lite middag och peppa inför kvällens dusch, och morgondagens jobb... lär bli mycket att göra, det brukar vara det på måndagar =)


Ha det!


//LadyCara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LadyCara - 6 mars 2013 12:37

Har precis fått i mig lite paj. Denna vecka är jag nere på kirurgmottagningen och lär mig lite om vad de gör härnere. Då kan jag hjälpa till då det är lite att göra på avdelningen. I helgen kommer trollen. Kalas på lördag men vet inte om det blir...

Av LadyCara - 27 februari 2013 18:10

Upptäckte att det kommit en app till telefonen som jag kan blogga ifrån, så den måste ju provas... Länge sen sist och tusen saker har hänt och ändå är allt som vanligt. Jobbar i Umeå. Kliar mig i huvudet. Sover mycket men är ändå trött jämt e...

Av LadyCara - 25 oktober 2012 19:56

Hos Planbok.nu kan du designa gravyr på plånböcker Denna snygging har jag beställt till sambon.... förhoppningsvis läser han inte bloggen (jag tror inte han gör det... men om han gör det :   !!!SURPRISE!!!   ) Hur lätt som helst p...

Av LadyCara - 2 juni 2012 22:46

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan är slut.... och vilken vecka det kommer att bli.... får jag inte magsår efter detta, klarar jag allt....   Just nu är jag dock rätt död.... så trött så det finns inte... har nu tagit bort den sista halvan...

Av LadyCara - 23 maj 2012 09:04

Tänkte först skriva om helgen men tar det senare.... för jag är rätt ynklig :-(   På måndagen blev jag så tät i näsan, så jag visste inte vars jag skulle ta vägen.... Nässprej och näsdukar masskonsumerades. Trots att jag var tät, så rann det hela...

Reklam

Länkar

Presentation


Hejsan!
Här skriver jag som sambo, vän, dotter, syster om ångest, mat, tv, tv-spel, böcker och allt annat som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar - Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards