LadyCara ~via dolorosa~

Alla inlägg under mars 2012

Av LadyCara - 25 mars 2012 12:29

Underbart väder ute! Det är visserligen snö kvar, men några krokusar har hittat fram i rabatten och lyser så fint!


Sista veckan på praktiken nu till veckan. Känns både skönt och ledsamt.... Känns som om jag kommit in bra i gänget och själva arbetet flyter på hela tiden. Jag lär mig nya saker hela tiden, och det roliga är, att det verkar vara så för de som jobbat länge också =)


Imorgon blir det en sväng till Sundsvall, på sjukhuset. Ska träffa en hudläkare som ska kika på min hårbotten... Har en sån fruktansvärd klåda och ingenting hjälper, inte mjällschampo, inte specialschampo, inte Betnovat, och inte Dexem... hoppas han kan lista ut vad det är och hur man får bort eländet.


Annars flyter livet på... är det inte det ena, så är det det andra... som vanligt alltså.

Har fått kallelse till Psyk också, och ska väl dit och diskutera medicinminskning... hmm... ja, vi får la se...


//LadyCara

Reklam

Länkar

Presentation


Hejsan!
Här skriver jag som sambo, vän, dotter, syster om ångest, mat, tv, tv-spel, böcker och allt annat som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar - Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards